Lid worden

Lid worden van de speeltuin is nog nooit zo eenvoudig geweest. U kunt  zich direct aanmelden als lid bij uw bezoek aan de speeltuin. Na het tekenen van het inschrijfformulier in de speeltuin, en tegen contante betaling van de contributie ( 25 euro) ontvangt u binnen 14 dagen uw ledenpas van de toezichthouder. Sinds 2021 hebben wij ook een Oma / Opa pas voor bedrag van 15 euro waar mee de oma’s en opa’s met hun kleinkinderen naar de speeltuin kunnen.  Met het ondertekenen van het inschrijfformulier wordt u tot wederopzegging  lid van de Speeltuinvereniging “sv katendrecht” .

Contributie en pasjes

De speeltuin is bedoeld voor kinderen tot en met de basisschool leeftijd ouder mag ook. De contributie bedraagt € 25,- per gezin per jaar (2024). Hiermee heeft u het hele jaar gratis toegang tot de speeltuin op ‘gewone’ dagen en bij bijzondere activiteiten krijgt u dan korting. Leden ontvangen een gezinspas, die u in de speeltuin moet tonen bij binnenkomst aan de toezichthouder. Bestaande leden ontvangen een factuur per e-mail aan het eind van het lopende seizoen om de contributie over te maken. Ledenpassen worden dan bij de seizoen opening verstrekt of verlengd.

Scholen, Organisaties en BSO’s

Voor scholen en andere organisaties geldt een aangepaste contributie van 85 euro per locatie. Als u als organisatie geïnteresseerd bent om lid te worden van de vereniging, meldt u zich dan aan bij info@svkatendrecht.nl

Opzeggen van het Lidmaatschap

Het lidmaatschap van de vereniging wordt jaarlijks op 1 april automatisch met een jaar verlengd. Het lidmaatschap kan vóór 15 maart van het huidige seizoen worden opgezegd, als u voor volgend seizoen geen lid meer wilt zijn. U kunt online uw lidmaatschap opzeggen via dit formulier. Opzeggen kunt u tevens schriftelijk doen aan sv katendrecht, t.a.v. de ledenadministratie, Staalstraat 91, 3072AR Rotterdam